Birkeskolen er et unikt STU-tilbud, hvor musik, praktikker og undervisning skaber udvikling. Vi tilbyder støtte, der fremmer selvstændighed og deltagelse. Gennem værksteder, bevægelse og praksis styrker vi dine kompetencer i et trygt miljø.
Birkebakken har været på besøg hos Dyrenes Beskyttelse i Aarhus 🐾
Her fik vi en spændende rundvisning og hørte mere om det store arbejde, de gør for svigtede, herreløse og nødstedte familiedyr. Vi fik også hilst på mange af de katte, som lige nu venter på nye hjem.
Det var en kæmpe fornøjelse – og det gør bestemt ikke noget, når man er vild med katte 🐱
I løbet af de sidste to onsdage har eleverne på Birkeskolen STU skrevet, indspillet og produceret denne musikvideo til sangen “Et Fredeligt Sted”.
Sangen er skabt af Kærlighedsbandet – Thor, Nanna og Jeppe – og handler om fællesskab, venskab, glæde og livet på Birkeskolen. Den beskriver et sted, hvor man er gode venner, har det sjovt sammen og føler sig fri til at være sig selv.
Musikvideoen er blevet til som en del af undervisningen på Birkeskolen STU, hvor eleverne har arbejdet med sangskrivning, musikproduktion og video.
🎤 Kunstner: Kærlighedsbandet (Thor, Nanna og Jeppe) 🎵 Titel: Et Fredeligt Sted 🏫 Produceret på Birkeskolen STU 🎬 Musikvideo skabt af elever og medarbejdere på Birkeskolen STU
Solen skinner, naturen springer ud, og vi nyder så mange timer som muligt under åben himmel🌻
Vi gynger, går ture og stopper op for at kigge på blomsterne omkring os 🌸 Og så har vi hygget i bålhytten, lavet snobrød og kommet i rigtig lejrstemning 🤠 ... Se mereSe mindre
Vi nyder forårssolen på Birkeskolen og tog i går en tur til Marselisborg Mindepark i de skønne omgivelser. Her blev der leget, klatret og gynget på legepladsen 🤸🏽
Humøret var højt, og dagen bød på masser af grin og hyggelige oplevelser sammen 🤩🥰 ... Se mereSe mindre
🎭Kreativiteten blomstrer i krea-rummet - vi klipper billeder ud, maler masker og slipper fantasien fri🎨 God weekend til jer alle ✨ ... Se mereSe mindre
❄Sne under fødderne❄ Vi har nydt en dejlig gåtur i den snefyldte natur🌨 Frisk luft, røde kinder og selvfølgelig et møde med en snemand⛄ ... Se mereSe mindre
Birkeskolen
Birkeskolen er et unikt STU-tilbud, hvor musik, praktikker og undervisning skaber udvikling. Vi tilbyder støtte, der fremmer selvstændighed og deltagelse. Gennem værksteder, bevægelse og praksis styrker vi dine kompetencer i et trygt miljø.
Birkebakken har været på besøg hos Dyrenes Beskyttelse i Aarhus 🐾
Her fik vi en spændende rundvisning og hørte mere om det store arbejde, de gør for svigtede, herreløse og nødstedte familiedyr. Vi fik også hilst på mange af de katte, som lige nu venter på nye hjem.
Det var en kæmpe fornøjelse – og det gør bestemt ikke noget, når man er vild med katte 🐱
Læs mere om Dyrenes Beskyttelse Aarhus her:
www.dyrenesbeskyttelse.dk/internat/dyrenes-beskyttelse-aarhus ... Se mereSe mindre
1 CommentsComment on Facebook
💚 En STU, vi er stolte af 💚
Hvor har eleverne på tværs af vores STU hygget sig de seneste uger – både inde og ude.
Der har været musik for fuld blus, og på både Lyseng og Hejredalsvej har vi nydt det dejlige vejr.
Sommeren står for døren, og det kan mærkes. ... Se mereSe mindre
1 CommentsComment on Facebook
🎵 Et Fredeligt Sted – Kærlighedsbandet 🎵
I løbet af de sidste to onsdage har eleverne på Birkeskolen STU skrevet, indspillet og produceret denne musikvideo til sangen “Et Fredeligt Sted”.
Sangen er skabt af Kærlighedsbandet – Thor, Nanna og Jeppe – og handler om fællesskab, venskab, glæde og livet på Birkeskolen. Den beskriver et sted, hvor man er gode venner, har det sjovt sammen og føler sig fri til at være sig selv.
Musikvideoen er blevet til som en del af undervisningen på Birkeskolen STU, hvor eleverne har arbejdet med sangskrivning, musikproduktion og video.
🎤 Kunstner: Kærlighedsbandet (Thor, Nanna og Jeppe)
🎵 Titel: Et Fredeligt Sted
🏫 Produceret på Birkeskolen STU
🎬 Musikvideo skabt af elever og medarbejdere på Birkeskolen STU
Tak fordi du ser med og støtter vores musik. ❤️
#EtFredeligtSted #Kærlighedsbandet #Birkeskolen #BirkeskolenSTU #STU #Elevmusik #Musikvideo #Fællesskab #Kreativitet #Aarhus #OriginalMusik #Sangskrivning #Musikproduktion #Specialpædagogik #Ungdomsuddannelse #Lisbjerg #MusikMedMening 🎶 ... Se mereSe mindre
4 CommentsComment on Facebook
TILLYKKE TIL CHRISTOFFER 🇩🇰
Christoffer fejrede starten af ugen med fødselsdag, kage og godt selskab sammen med sine venner.
Og underviserne skulle selvfølgelig heller ikke snydes for et stykke. ... Se mereSe mindre
4 CommentsComment on Facebook
Vi elsker at være ude i det gode vejr! ☀️🌿
Solen skinner, naturen springer ud, og vi nyder så mange timer som muligt under åben himmel🌻
Vi gynger, går ture og stopper op for at kigge på blomsterne omkring os 🌸
Og så har vi hygget i bålhytten, lavet snobrød og kommet i rigtig lejrstemning 🤠 ... Se mereSe mindre
1 CommentsComment on Facebook
En dejlig dag i Mindeparken 🤸♀️☀️
Vi nyder forårssolen på Birkeskolen og tog i går en tur til Marselisborg Mindepark i de skønne omgivelser. Her blev der leget, klatret og gynget på legepladsen 🤸🏽
Humøret var højt, og dagen bød på masser af grin og hyggelige oplevelser sammen 🤩🥰 ... Se mereSe mindre
1 CommentsComment on Facebook
Det var en fantastisk omgang Birkeskolen Live 🙌
Humøret og energien var helt i top ⚡️😄
Se med her 🎥👇
Tak til alle medvirkende, nuværende og tidligere elever 💚
Tak til de frivillige samt alle de fantastiske publikummer 👏✨
#tilbud #birkeskolen #birkeskolenlive #liveevent #fællesskab #glæde #energi #stemning #sammenhold #skoleliv #oplevelser #musik #event #frivillige #taknemmelig #godstemning #smil #kultur #fællesskab #viskabersammen ... Se mereSe mindre
0 CommentsComment on Facebook
🎭Kreativiteten blomstrer i krea-rummet - vi klipper billeder ud, maler masker og slipper fantasien fri🎨
God weekend til jer alle ✨ ... Se mereSe mindre
3 CommentsComment on Facebook
🎶Vi har været til koncert på Småkagefabrikken🎸🎶
Tak for god musik, grin og godt humør☀ ... Se mereSe mindre
2 CommentsComment on Facebook
❄Sne under fødderne❄
Vi har nydt en dejlig gåtur i den snefyldte natur🌨
Frisk luft, røde kinder og selvfølgelig et møde med en snemand⛄ ... Se mereSe mindre
0 CommentsComment on Facebook
Birkeskolen på tur⚡⚔
Vi har været i Storcenter Nord for at gå på opdagelse i udstillingen om de nordiske guder🛡️✨ ... Se mereSe mindre
0 CommentsComment on Facebook
🎶Musik i ørerne, smil foran kameraet og kreative hænder i gang🎨
Sådan kan en dag på Birkeskolen også se ud💚
Vi ønsker alle en rigtig god weekend ⛄️❄️ ... Se mereSe mindre
3 CommentsComment on Facebook